Toimitusehdot

Tmi Apukaija

Myynti- ja toimitusehdot 1.1.2018

Näitä ehtoja sovelletaan, ellei ole sovittu toisin asiakkaan ja myyjän välillä. Ehdot ovat voimassa toistaiseksi. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Siivoustarvikkeet ja hygieniatuotteet

Nämä ehdot koskevat Apukaijan kaupan siivoustarvikkeiden ja hygieniatuotteiden toimitusta ja myyntiä. Kaikki tässä ilmoitetut hinnat ja lisämaksut ovat arvonlisäverottomia.

Maksutavat

Voitte maksaa ostoksenne pankkitunnuksia käyttäen tai luottokortilla. Voitte ostaa tuotteita myös laskulla. Kun lasku näkyy maksettuna tilillämme, toimitamme tilauksenne antamaanne toimitusosoitteeseen.

Tilinsiirto voi kestää 1-2 arkipäivää, ennen kuin se näkyy tilillämme ja kuitataan vastaanotetuksi.

Maksuaika on 7 päivää, jonka jälkeen tilaus tulkitaan peruutetuksi.

Yritysasiakkaat

Ilmoitettuanne y-tunnuksen ja yrityksen luottotietojen ollessa kunnossa, voimme toimittaa tavaraa laskulla.

Hinnat

Hinnastomme hinnat ovat verollisia hintoja. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Toimitusehdot

Hinnat alv 0%.

Apukaija PRO- tuotteiden rahtitoimitukset

  • Tavara vapaasti vastaanottajalla tukkumme käyttämällä kuljetusyhtiöllä, kun kertatoimituksen nettoarvo on vähintään 250 € (alv 0%).
  • Toimitusmaksu alle 250 € (alv 0%) toimituksissa on 10 € (alv 0 %). Toimitus valtakunnallisesti.
  • Pikatoimituslisä: Saman päivän aikana toimitettavista tilauksista peritään pikarahtia 25 € (alv 0%)/ toimitus.
  • Jos pikatilauksen arvo jää alle 400 € (alv 0%) , niin lisäksi peritään myös toimitusmaksu 10 € (alv 0%).
  • Pikatoimituksia voidaan toimittaa vain pääkaupunkiseudulla.

Noudot ja paikalliset toimitukset

Paikalliset toimitukset

Toimitamme tuotteita Oulun seudulla ja Pudasjärvellä. Toimitukset ovat maksuttomia 20 km säteellä kaupunkien keskustasta. Paikalliset toimitukset ovat maksuttomia.

Noudot

Tilauksia voitte noutaa:

  • Kempeleestä ja Pudasjärveltä (kaikki tuotteet)
  • Vantaalta (Apukaija PRO)

Noudoista tulee aina sopia erikseen.

Tavaran palautukset

Vastaanottaja on velvollinen tarkastamaan toimituksen sisällön ja kunnon vastaanoton yhteydessä. Mahdolliset puutteet ja rikkoontumiset on merkittävä rahtikirjaan vastaanottokuittauksen yhteydessä.

Allekirjoitettu rahtikirja ilman puute- tai vauriomerkintöjä merkitsee toimituksen hyväksymistä.

Ilmoitus mahdollisesta toimitusvirheestä on tehtävä Tmi Apukaijan asiakaspalveluun viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. Virheilmoitus voidaan hyväksyä myöhemminkin, mikäli tavarassa on sellainen valmistusvirhe, joka ei ollut heti todettavissa tai jos tuote on ollut muuten viallinen.

Mikäli toimitus ei ole ollut tilauksen mukainen tai jos tavara on ollut virheellinen, tavaroiden palautus tapahtuu aina kuluitta.

Mikäli palautus tehdään muista kuin yllämainituista syistä, veloitetaan siitä 15 euroa (alv 0%) palautuksen käsittelykuluina. Palautukset voi toimittaa Tmi Apukaijan käyttämän tukkuliikkeen varastoon Vantaalle (Apukaija PRO) lähettämällä ne itse tai käyttämällä tukkuliikkeen käyttämää kuljetusliikettä. Palautuksen toteutuneet rahtikustannukset menevät asiakkaan lukuun.

Tuotteiden ja niiden pakkausten täytyy olla myyntikunnossa ja ne on palautettava aina täysinä myyntierinä.

Tilaustuotteilla eli asiakkaalle erikseen valmistajalta tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

HUOM! Palautuksen hyväksymisen edellytyksenä on, että palautuksesta on sovittu etukäteen Tmi Apukaijan käyttämän tukkuliikkeen (Apukaija PRO) asiakaspalvelun kanssa. Kuljetusliikkeet ottavat vastaan ainoastaan ennalta ilmoitetut palautukset, mistä kuljettajalla on mukanaan palautuksen lähetyslomake.

Reklamaation tekeminen

Kuorman vastaanottaminen ja reklamaatiot (Apukaija PRO)

  1. Kun vastaanotat kuorman tarkista ennen kuittausta vastaanottaja, kuorman kunto ja kollien lukumäärä.
  2. Mikäli sinulla on huomautettavaa, kirjaa se aina rahtikirjaan. Allekirjoitettu rahtikirja ilman puute- tai vauriohuomioita merkitsee toimituksen hyväksymistä.
  3. Avaa ja tarkista mahdollisimman pian, että kaikkien laatikoiden sisältö on lähetteen mukainen.
  4. Ilmoita havaitsemasi virheet, puutteet tai liikatoimitukset mahdollisimman pian Tmi Apukaijan asiakaspalveluun, viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. Mikäli tuotteen virhe ei ole välittömästi todettavissa, virheilmoitus voidaan hyväksyä myöhemminkin.
  5. Mikäli toimitus ei ole ollut tilauksen mukainen tai jos tavara on ollut virheellinen, tavaroiden palautus tapahtuu aina kuluitta.

HUOM! Palautuksesta on aina sovittava etukäteen Tmi Apukaijan asiakaspalvelun kanssa. Kuljetusliikkeet ottavat vastaan ainoastaan ennalta ilmoitetut palautukset, mistä kuljettajalla on mukanaan palautuksen lähetyslomake.

Reklamaatiosta ilmoittaminen

  1. Ennen yhteydenottoa ota itsellesi lähete, josta löydät asiakas- ja tilausnumeron, tuotteen nimen, tuotenumeron ja toimitetun määrän.
  2. Kirjaa ylös reklamoitavat tuotteet ja reklamaation syy.
  3. Jos ilmoitat viallisesta tuotteesta ja se on toimitettu tukkupakkauksessa, katso siitä eränumero ja valmistuspäivä.
  4. Laita reklamoitavat tuotteet sivuun, äläkä käytä niitä ennen kuin olet tehnyt ilmoituksen. Asiakaspalvelumme sopii kanssanne jatkotoimista: palautusaikataulusta, hyvityksestä tai korvaavan tuotteen lähettämisestä.
  5. Ilmoita reklamaatiosta asiakaspalveluumme, kätevimmin se sujuu yhteydenottolomakkeella, joka löytyy tästä.

Toimituksen estyminen

Mikäli toimitusta ei ole pystytty toimittamaan asiakkaan kanssa sovittuna aikana, eikä Tmi Apukaija ole saanut asiakkaalta esteestä tietoa viimeistään vuorokautta ennen sovittua toimitusta, peritään asiakkaalta toimituksen estymisestä aiheutuneet lisäkulut.

Omistuksen pidätys

Tuotteet säilyvät toimittajan omaisuutena siihen saakka, kunnes niiden kauppahinta on kokonaan maksettu.

Yhteystiedot

Asiakaspalvelumme palvelee Ma – Pe klo 11:00 – 17:00

Puhelin: 040- 7188770

Sähköposti: kaija@apukaija.fi

Jaa tämä: